SEO audit

Home > SEO > SEO audit >

SEO-audit: hoe staat het met uw zoektermen?

 

Wilt u uw website optimaliseren?

Volg dan een strikte methodiek. Om het websiteverkeer aan te wakkeren onderwerpen we uw site aan een grondige SEO-audit om de conformiteit ervan te beoordelen met de criteria die de zoekmachines hanteren. In die onmisbare voorbereidingsfase voeren we ook een technische audit van uw website uit. Hierbij analyseren we de structuur van uw website om er de inhoud van te verbeteren en uw SEO te versterken.


We bezorgen u daarna de resultaten van die SEO-audit in de vorm van een lijst met zoektermen die pertinent zijn voor uw website.


 

audit digitale marketing

 

 


SEO-audit: plan uw succes

 

Onze SEO-audit neemt de concrete vorm aan van een gedetailleerde analyse van uw huidige SEO-strategie. Hij is volledig op maat en hangt af van de omvang van uw website en de doelstellingen van uw onderneming. De audit bevat onder meer:


  • Een analyse van het verkeer via Google Analytics;
  • Een analyse van de inhoud van uw webpagina’s;
  • Een SEO-analyse;
  • Een technische audit van uw website;
  • Een SEO-analyse van uw concurrenten;
  • Uw lokale SEO-prestaties;
  • Een analyse van de impact en de doeltreffendheid van content marketing;
  •  …


Wilt u de SEO-audit van uw website uitvoeren?
Wilt u weten welke zoektermen u moet gebruiken om het verschil te maken?

Dan bent u bij Optimizer aan het juiste adres.



^
Deze website maakt gebruik van cookies De website van Optimizer bvba gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten
Alle cookies toelaten