Google Shopping

Home > SEA > Google Shopping >

Google Shopping, voor producten die in het oog springen

 

Plaats uw producten onmiddellijk in de Google-zoekresultaten met Google Shopping. Ideaal om klanten aan te trekken die op het punt staan te kopen en ze naar de specifieke pagina te leiden van het artikel dat hen interesseert.

Google Shopping is het kanaal bij uitstek voor e-commerce ondernemingen die hun producten willen uitstallen op pagina’s met Google-zoekresultaten om een koopklaar publiek aan te trekken. Het resultaat? Een hoog conversiepercentage, in die zin dat potentiële klanten de specifieke kenmerken van uw product en de prijs ervan al kennen vooraleer te klikken.


Met heel wat jaren ervaring op de teller , analyseren we uw Google Shopping-campagne vanuit een doeltreffend oogpunt. Bovendien creëren en optimaliseren we de flow en zorgen we ervoor dat de informatie over uw producten correct wordt opgebouwd en geformatteerd.


Google Shopping campagnes

 



Google Shopping: onze aanpak

 

Uw investering in betalende reclame moet u een optimaal rendement opleveren. Logisch. Maar wij zetten ons ook in om uw ROI continu te verbeteren. Als experts in het domein van SEA en SEO nemen we met kennis van zaken beslissingen over de verdeling van het budget, onder meer op basis van gegevens die we uit de Google-platforms halen, spitstechnologische tools en onze eigen tools.


Als u Google Shopping-campagnes met Optimizer uitwerkt, mag u rekenen op een aanpak waar data, opbrengsten en resultaten centraal staan, uiteraard met onze expertadviezen en geavanceerde technieken incluis.

 

Google Shopping in de praktijk

 

Google Shopping is het reclamenetwerk van Google. U kan er uw producten onmiddellijk mee tonen aan internetsurfers die een koopintentie hebben. In tegenstelling tot andere Google-Ads-platforms is Shopping gebaseerd op de informatiestroom die u levert om inlichtingen te geven over de beoogde producten en de zoekopdrachten waarmee die overeenstemmen. Anders gezegd moeten de adverteerders geoptimaliseerde en correct geformatteerde aankoopstromen gebruiken bij het laden van hun informatie op Google om de beste kans te maken op een vermelding bij de juiste zoekopdrachten.

Weet ook dat uw Shopping-flow andere gegevens over uw producten kan bevatten, zoals prijs, afmetingen, enz.

 

Zoekt u een expert voor de optimalisatie van Shopping-flows?
Wilt u meer weten over de voordelen van Google Shopping?

 




Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Deze website maakt gebruik
van cookies om uw
gebruikservaring te verbeteren.
^