Analyse en rapportering

Analyse en rapportering: uw website in al zijn facetten

 

Tegenwoordig is de meerderheid van de websites verbonden met een Google Analytics-account die statistieken verschaft over het gebruik van een website (verkeer, doelstellingen, bouncepercentage, bezochte pagina’s…). Die informatie uit Google Analytics statistieken hebben is goed, maar weten wat ze betekent is nog beter. Optimizer schept klaarheid.

 

U implementeert een marketingcampagne?

U wilt er de resultaten van volgen om uit te zoeken wat werkt en wat niet werkt? Kwestie van niet onnodig geld uit te geven.

 

SEA rapportering, SEO rapportering

 


SEO / SEA rapportering en analyse in een notendop

 

Onze ervaren specialisten stellen u hun diensten voor rapportering en analyse voor. Waarover gaat het precies?


SEA rapportering en SEO rapportering verschaft de gegevensstructuur en vat ze samen in handige overzichten. Zo heeft u een zicht op de online resultaten van uw onderneming en wordt u verwittigd wanneer ze niet meer aan uw vereisten voldoen. Anderzijds onderzoekt de analyse de gegevens en de rapporten om er belangrijke inlichtingen uit te halen. Doelstelling: antwoorden op vragen door de gegevens te interpreteren en door praktische aanbevelingen te formuleren.


Wilt u dat we een gedetailleerde analyse uitvoeren van uw gegevens om uw conversieratio te verbeteren?

We maken die analytische verslagen meestal op kwartaal-, semester- of jaarbasis.

 

Neem contact op

 

Of u nu enkel maandverslagen nodig hebt of een gedetailleerde analyse van de prestaties van uw website, wij hebben de vereiste expertise.

Neem contact met ons op: wij zullen uw website analyseren en de aanbevelingen formuleren die nodig zijn om uw site te optimaliseren.





Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Deze website maakt gebruik
van cookies om uw
gebruikservaring te verbeteren.
^