Remarketing

remarketing op een website

 


Remarketing

 

Remarketing: het verkeer naar uw website opdrijven terwijl surfers een andere site van het Display Netwerk van Google bezoeken?

 

Een fluitje van een cent met remarketing. Deze methode kan bezoekers die al op uw website hebben gekeken, opnieuw aanspreken.


Remarketing is een van de meest doeltreffende vormen van ‘prijs per klik’-marketing. Door zich op een publiek te richten dat al interesse heeft getoond voor uw product of uw service, creëert remarketing enorme conversiemogelijkheden, vaak voor een lagere kostprijs dan andere vormen van digitale reclame.


Remarketing: blijf gezien worden bij internetsurfers

U kan de remarketingtechniek op verschillende manieren invoeren, zoals:

 

 

  • Remarketing op een website: deze vorm van remarketing is een uitstekende manier om gebruikers te bereiken die uw website al bezocht hebben en ze aan te moedigen terug te komen. Internetsurfers die uw website hebben verlaten zonder bv. hun winkelmandje te bevestigen worden aangemoedigd terug te keren via remarketing-advertenties;


  • Remarketing op sociale netwerken: mensen die al op uw site hebben gesurft, kunnen er ook opnieuw naartoe geleid worden via advertenties, gebaseerd op de gezochte producten en gepubliceerd op sociale netwerken. De diversiteit van het publiek op sociale media, zoals Facebook en Twitter, biedt ons de kans om uw retargetingcampagnes te optimaliseren op maat van uw commerciële doelstellingen;


  • Merkbekendheid (brand awareness): remarketing op sociale netwerken verhoogt uiteraard uw kansen tot conversie. Mik op een publiek dat vergelijkbaar is met uw bestaande klanten en op uw klanten zelf, om zo uw online aanwezigheid uit te breiden.


 

Ontdek hoe remarketing uw organisatie een hoge vlucht kan helpen nemen.




^
Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie