Google Shopping

Home > SEA > Google Shopping >

Google Shopping, voor producten die in het oog springen

 

Plaats je producten onmiddellijk in de Google-zoekresultaten met Google Shopping. Ideaal om klanten aan te trekken die op het punt staan te kopen en ze naar de specifieke pagina te leiden van het artikel dat hen interesseert.

Google Shopping is het kanaal bij uitstek voor e-commerce ondernemingen die hun producten willen uitstallen op pagina’s met Google-zoekresultaten om een koopklaar publiek aan te trekken. Het resultaat? Een hoog conversiepercentage, in die zin dat potentiële klanten de specifieke kenmerken van je product en de prijs ervan al kennen vooraleer te klikken.


Met heel wat jaren ervaring op de teller , analyseren we je Google Shopping-campagne vanuit wetenschappelijk oogpunt. Bovendien creëren en optimaliseren we de flow en zorgen we ervoor dat de informatie over je producten correct wordt opgebouwd en geformatteerd.


 


Google Shopping: onze aanpak

 

Je investering in betalende reclame moet je een optimaal rendement opleveren. Logisch. Maar wij zetten ons ook in om je ROI continu te verbeteren. Als experts in het domein van SEA en SEO nemen we met kennis van zaken beslissingen over de verdeling van het budget, onder meer op basis van gegevens die we uit de Google-platforms halen, spitstechnologische tools en onze eigen tools.


Als je Google Shopping-campagnes met Optimizer uitwerkt, mag je rekenen op een aanpak waar data, opbrengsten en resultaten centraal staan, uiteraard met onze expertadviezen en geavanceerde technieken incluis.

 

Google Shopping in de praktijk

 

Google Shopping is het reclamenetwerk van Google. Je kan er je producten onmiddellijk mee tonen aan internetsurfers die een koopintentie hebben. In tegenstelling tot andere AdWords-platforms is Shopping gebaseerd op de informatiestroom die je levert om inlichtingen te geven over de beoogde producten en de queries waarmee die overeenstemmen. Anders gezegd moeten de adverteerders geoptimaliseerde en correct geformatteerde aankoopstromen gebruiken bij het laden van hun informatie op Google om de beste kans te maken op een vermelding bij de juiste zoekopdrachten.

Weet ook dat je Shopping-flow andere gegevens over je producten kan bevatten, zoals prijs, afmetingen, enz.

 

Zoek je een expert voor de optimalisatie van Shopping-flows?
Wil je meer weten over de voordelen van Google Shopping?

 




^
Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie