LinkedIn Advertising

Home > Paid Social > LinkedIn Advertising >

LinkedIn Advertising: bereik een professioneel publiek

 

Het grootste professionele netwerk ter wereld, LinkedIn, is een van de beste platforms voor ondernemingen die een B2B-markt willen bereiken.

Het netwerk biedt ook een hele waaier aan mogelijkheden voor adverteerders. Zo kan het bezoekers bereiken op basis van hun kwalificaties, hun functie, hun positie, hun anciënniteit of zelfs de naam van hun onderneming.

 

LinkedIn: gesponsorde advertenties en content

 

Reclame op LinkedIn is meestal in een van de twee volgende vormen gegoten:


  • Advertenties: post je advertenties die rechts van je nieuwsoverzicht zullen verschijnen. Die advertenties hebben meestal een kleine illustratie en enkele termen die de internetsurfers aansporen om te klikken. Maar die zijn geneigd om dat soort advertenties volledig te negeren op LinkedIn. Daarom adviseren we eerder de tweede optie;
  • Gesponsorde content: • omwille van de positie ervan in de centrale feed blijkt gesponsorde content een stuk efficiënter te zijn dan rechtstreekse advertenties. Om er optimaal voordeel uit te halen moet je een goed uitgekiend conversiemechanisme hebben. Een voorbeeld? Post een gesponsorde boodschap die verwijst naar een gids op je website. En vraag gebruikers om hun e-mailadres op te geven om de gids te kunnen downloaden.

 

Reclame op LinkedIn: voor wie?

 

Reclame op LinkedIn is vooral aan te raden voor B2B-bedrijven. Leads genereren, nieuwe klanten aantrekken... Bereik zeer snel een professioneel publiek via advertenties en gesponsorde inhoud.


Wil je graag weten wat LinkedIn-reclame voor je kan doen?




^
Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie