Internationale SEO

Home > SEO > Internationale SEO >

Internationale referencing om je in het buitenland te onderscheiden

 

Je wil een internationaal publiek bereiken en je naamsbekendheid uitbreiden naar nieuwe horizonten?

 

Stippel dan een internationale SEO-strategie uit die het verschil maakt. Internationale SEO wil je internationale search-visibiliteit opdrijven zodat je beter geplaatst bent in de zoekmachines van andere landen.

Hoe werken internationale zoekmechanismen?

 

Net als bij al onze SEO-diensten moet internationale SEO aan Google de waarde en de pertinentie van je website bewijzen ten opzichte van alle andere.

 

Je moet Google dus de signalen geven die het nodig heeft om jouw website te erkennen als een site die zijn pijlen richt op het land van de internetsurfer die de zoekopdracht lanceert. Weet dat Google niet de enige zoekmachine is om in je strategie voor internationale SEO op te nemen. China, Rusland, Korea en vele andere landen gebruiken een andere zoekmachine.


 

 

Je internationale referencingstrategie

 

Het uitstippelen van je strategie voor internationale SEO maakt integraal deel uit van onze internationale referencingdiensten. Wij werken nauw samen met jou om je commerciële doelstellingen te bepalen en een plan op te stellen om ze te verwezenlijken.


De strategie voor internationale SEO bevat onder meer de analyse van het internationale doelpubliek, een concurrentieanalyse, de structuur van je website, de optimalisatie van de internationale pagina’s, meertalige SEO-aspecten …

 

Heb je onze expertise inzake internationale referencing nodig?

 




^
Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie