Audit SEO

Home > SEO > Audit SEO >

SEO-audit: hoe staat het met je zoektermen?

 

Wil je je website optimaliseren?

Volg dan een strikte methodiek. Om het websiteverkeer aan te wakkeren onderwerpen we je site aan een grondige SEO-audit om de conformiteit ervan te beoordelen met de criteria die de zoekmachines hanteren. In die onmisbare voorbereidingsfase analyseren we de structuur van je website om er de inhoud van te verbeteren en je SEO te versterken.


We bezorgen je daarna de resultaten van die SEO-audit in de vorm van een lijst met zoektermen die pertinent zijn voor je website.


 

 

 

SEO-audit: plan je succes

 

Onze SEO-audit neemt de concrete vorm aan van een gedetailleerde analyse van je huidige SEO-strategie. Hij is volledig op maat en hangt af van de omvang van je website en de doelstellingen van je onderneming. De audit bevat onder meer:


  • Een analyse van het verkeer via Google Analytics;
  • Een analyse van de inhoud van je webpagina’s;
  • Een SEO-analyse;
  • Een technische audit van je website;
  • Een SEO-analyse van je concurrenten;
  • Je lokale SEO-prestaties;
  • Een analyse van de impact en de doeltreffendheid van content marketing;
  •  …


Wil je de SEO-audit van je website uitvoeren?
Wil je weten welke zoektermen je moet gebruiken om het verschil te maken?

Dan ben je bij Optimizer aan het juiste adres.



^
Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie