Remarketing

Home > SEA > Remarketing >

 

Remarketing

 

Remarketing: een soort ‘prijs per klik’ Het verkeer naar je website opdrijven terwijl surfers een andere site van het Display Netwerk van Google bezoeken?

 

Een fluitje van een cent met remarketing. Die krachtige tool kan bezoekers die al op je website hebben gekeken opnieuw aanspreken.


Remarketing is een van de meest doeltreffende vormen van ‘prijs per klik’-marketing. Door zich op een publiek te richten dat al interesse heeft getoond voor je product of je service, creëert remarketing enorme conversiemogelijkheden, vaak voor een lagere kostprijs dan andere vormen van digitale reclame.


Remarketing: word merk nr. 1 voor internetsurfers

Je kan de remarketingtechniek op verschillende manieren invoeren, zoals:

 

 

  • Remarketing op een website: deze vorm van remarketing is een uitstekende manier om gebruikers te bereiken die je website al bezocht hebben en ze aan te moedigen terug te komen. Internetsurfers die je website hebben verlaten zonder bv. hun winkelmandje te bevestigen worden aangemoedigd terug te keren via remarketing-advertenties;


  • Remarketing op sociale netwerken: mensen die al op je site hebben gesurft kunnen er ook opnieuw naartoe geleid worden via advertenties gebaseerd op de gezochte producten en gepubliceerd op sociale netwerken. De diversiteit van het publiek op sociale media, zoals Facebook en Twitter, biedt ons de kans om je retargetingcampagnes te optimaliseren op maat van je commerciële doelstellingen;


  • Merkbekendheid (brand awareness): remarketing op sociale netwerken verhoogt uiteraard je kansen tot conversie. Maar door op een publiek te mikken dat vergelijkbaar is met je bestaande klanten en op je klanten zelf, kunnen we je online aanwezigheid uitbreiden tot bezoekers die je nog niet ontmoet hebt op je site.


 

Ontdek hoe remarketing je organisatie een hoge vlucht kan helpen nemen.




^
Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie