Audit marketing

Home > Consultancy > Audit marketing >

 

Audit digitale marketing: de weg naar het succes

 

Een audit digitale marketing biedt marketingverantwoordelijken en bedrijfsleiders een objectieve analyse van de prestaties die hun organisatie levert. Ze legt ook de vinger op verbeterpunten en groeikansen. Het resultaat? Je hebt alle troeven in handen om je strategie bij te stellen en het kader voor je toekomstige succes te creëren.


Na die audit digitale marketing bieden we essentiële informatie en een volledige evaluatie van je website, je strategie en je digitale prestaties.

 

Waarom een audit digitale marketing uitvoeren?

Je website is ongetwijfeld een van je grootste investeringen. Gebruikerservaring, inhoud, kleuren, indeling... de kleinste optimalisatie van die elementen kan een grote impact hebben op je online verkoop. Want je hebt tenslotte maar één kans om een goede indruk te maken. Vergeet ook niet dat vele dingen zich in de coulissen van je website afspelen. Zo volstaat een foute technische configuratie om je scores op Google in de soep te laten draaien. Wacht niet tot het te laat is, neem contact met ons op.

 

De audit digitale marketing analyseert en meet die factoren. Haal het beste rendement uit je digitale investering en steek met kop en schouders boven de concurrentie uit.

 

Wat houdt een audit digitale marketing precies in?

Weet dat de audit digitale marketing geen passe-partout oplossing biedt. Om efficiënt te zijn moet ze rechtstreeks verband houden met je professionele doelstellingen. Daarom nemen we de tijd om de audit op maat van de klant en zijn behoeften af te stemmen. We nemen de componenten van een typische audit digitale marketing even onder de loep:

 

  • Analyse van de prestaties: met behulp van gegevens afkomstig van platforms zoals Google Analytics en een hele reeks technische analysetools en mechanismen om trefwoorden te ontleden, nemen we de efficiëntste en de minst rendabele marketingkanalen onder de loep;
  • Analyse van het publiek: een succesvolle digitale marketingcampagne opzetten betekent dat je zo aantrekkelijk en adequaat mogelijk met je doelpubliek dient te communiceren. Op basis van een hele reeks tools voor gegevensanalyse helpen we je om de bezoekers van je website grondig te onderzoeken en geven we je advies om je conversieratio te verhogen;
  • Sector- en concurrentieanalyse: je positionering in je markt is een cruciaal element in de audit digitale marketing. We brengen je online concurrenten in kaart en we leggen hun sterkten en zwakten bloot;
    • SEO-positionering: SEO wil de beste online ervaring creëren voor je gebruikers en ervoor zorgen dat je het hoogst genoteerd staat in zoekmachines als Google. Daartoe analyseren we de technische elementen van SEO;
    • SEA-positionering SEA :besteed je budget slim voor een optimaal investeringsrendement, om nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten aan je te binden;
    • Strategische aanbevelingen : Klik hier om meer te weten.

     

    Zin om de realisatie van een audit digitale marketing aan ons toe te vertrouwen zodat je een hogere visibiliteit krijgt op Google en co?




    ^
    Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
    Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
    Meer informatie