Audit marketing

Home > Consultancy > Audit marketing >

 

Audit digitale marketing: de weg naar het succes

 

Een audit digitale marketing biedt marketingverantwoordelijken en bedrijfsleiders een objectieve analyse van de prestaties die hun organisatie levert. Ze legt ook de vinger op verbeterpunten en groeikansen. Het resultaat? U heeft alle troeven in handen om uw strategie bij te stellen en het kader voor uw toekomstige succes te creëren.


Na die digitale audit marketing bieden we essentiële informatie en een volledige evaluatie van uw website, uw strategie en uw digitale prestaties.

 

Waarom een audit digitale marketing uitvoeren?

Uw website is ongetwijfeld een van uw grootste investeringen. Gebruikerservaring, inhoud, kleuren, indeling... de kleinste optimalisatie van die elementen kan een grote impact hebben op uw online verkoop. Want u heeft tenslotte maar één kans om een goede indruk te maken. Vergeet ook niet dat vele dingen zich in de coulissen van uw website afspelen. Zo volstaat een foute technische configuratie om uw scores op Google in de soep te laten draaien. Wacht niet tot het te laat is, neem contact met ons op.

 

De audit digitale marketing analyseert en meet die factoren. Haal het beste rendement uit uw digitale investering en steek met kop en schouders boven de concurrentie uit.

 

Wat houdt een audit digitale marketing precies in?

Weet dat de audit digitale marketing geen passe-partout oplossing biedt. Om efficiënt te zijn moet ze rechtstreeks verband houden met je professionele doelstellingen. Daarom nemen we de tijd om de audit op maat van de klant en zijn behoeften af te stemmen. We nemen de componenten van een typische audit digitale marketing even onder de loep:

 

  • Analyse van de prestaties: met behulp van gegevens afkomstig van platforms zoals Google Analytics en een hele reeks technische analysetools en mechanismen om trefwoorden te ontleden, nemen we de efficiëntste en de minst rendabele marketingkanalen onder de loep;
  • Analyse van het publiek: een succesvolle digitale marketingcampagne opzetten betekent dat u zo aantrekkelijk en adequaat mogelijk met uw doelpubliek dient te communiceren. Op basis van een hele reeks tools voor gegevensanalyse helpen we u om de bezoekers van uw website grondig te onderzoeken en geven we u advies om uw conversieratio te verhogen;
  • Sector- en concurrentieanalyse: uw positionering in uw markt is een cruciaal element in de audit digitale marketing. We brengen uw online concurrenten in kaart en we leggen hun sterkten en zwakten bloot;
    • SEO-positionering: SEO wil de beste online ervaring creëren voor uw gebruikers en ervoor zorgen dat u het hoogst genoteerd staat in zoekmachines als Google. Daartoe analyseren we de technische elementen van SEO;
    • SEA-positionering SEA :besteed uw budget slim voor een optimaal investeringsrendement, om nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten aan u te binden;
    • Strategische aanbevelingen : Klik hier om meer te weten.

     

    Zin om de realisatie van een audit digitale marketing aan ons toe te vertrouwen zodat u een hogere visibiliteit krijgt op Google en co?




    ^
    Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
    Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
    Meer informatie