Analyse en rapportering

Home > Analyse en rapportering >

Analyse en reporting: je website in al zijn facetten

 

Tegenwoordig is de meerderheid van de websites verbonden met een Google Analytics-account die gegevens verschaft over het gebruik van een website (verkeer, doelstellingen, bouncepercentage, bezochte pagina’s…). Die informatie hebben is goed maar weten wat ze betekent is nog beter. Optimizer schept klaarheid.

 

Je implementeert een marketingcampagne?

Je wil er de resultaten van volgen om uit te vlooien wat werkt en wat niet werkt? Kwestie van niet onnodig geld uit te geven.

 

 

Reporting en analyse in een notendop

 

Onze ervaren specialisten stellen je hun diensten voor reporting en analyse voor. Waarover gaat het precies?


Reporting verschaft de gegevensstructuur en vat ze samen in handige overzichten. Zo heb je een zicht op de resultaten van je onderneming en word je verwittigd wanneer ze niet meer aan je vereisten voldoen. Anderzijds onderzoekt de analyse de gegevens en de rapporten om er belangrijke inlichtingen uit te halen. Doelstelling: antwoorden op vragen door de gegevens te interpreteren en door praktische aanbevelingen te formuleren.


Wil je dat we een gedetailleerde analyse uitvoeren van je gegevens om je conversieratio te verbeteren?

We maken die analytische verslagen meestal op kwartaal-, semester- of jaarbasis.

 

Neem contact op

 

Of je nu enkel maandverslagen nodig hebt of een gedetailleerde analyse van de prestaties van je website, wij hebben de vereiste expertise.

Neem contact met ons op: wij zullen je website analyseren en de aanbevelingen formuleren die nodig zijn om je site te optimaliseren.





^
Deze website wilt gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie